Alla inlägg den 12 januari 2012

Av M - 12 januari 2012 17:46

Hej


Fölåta att jag inte har skrivit på jätte länge men nu kommer det att bli ett bra och långt inlägg.


Dan innan julafton så åkte hella min familj till Farmor och Farfar och alla min kusiner.

Det skulle bli kul att vara med dom på julafton. På julafton så vaknade vi och sen fick vi väcka alla dom andra och så gick vi o öppnade våra julklappar jag fick en hästbok,ett par jätte fina örhängen och massa ,kläder som var jätte fina. Min kanin fick ochså följa med till Farmor och Farfar hon var litte små stressad men allt gick bra.


På nyårsafton så var vi hemma vi åckte inte till någon eller någon kom till oss.

Vi hade ändå jätte roligt hemma.

Första Januari kom  Farmor och Farfar hem till oss och var hemma hoss oss till på Torstan. Den vecka på Tis och Ons var jag på ett gymmpa läger det var jätte roligt jag fick träfa nårgra  nya kommpisar och jag var med mina  andra kommpisar ochså.Vi gjorde halv skruv och stereck volt och några andra volter.

På Tisdagen började min skola igen.


Idag var jag med min kommpis Theres hon är jätte snäll hon är min bästis.


TJA TJA ☺☺☺=)  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja Tja på er!
Det är jag som är Majsan

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du är vicktigast att?
 Jultomten kommer?
 Att han har säcken med sig?
 Att ska släckten ska komma?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards